Wednesday 6 June 2012

Συγγνώμη ζητώ


Συγγνώμη ζητώ και πάλι πίσω γυρνώ. Δέξου με ξανά, σήκωσε τα βάρη μου.
Μόνη τα κατάφερα, όλους τους αγάπησα, μα είμαι άδεια εδώ και πάλι σε Σε γυρνώ.
Συγγνώμη ζητώ, Κύριε δέξου με ξανά, ό,τι κι αν έλαβα, δικό Σου ήταν απ’ την αρχή.
Μπαμπά είμαι εδώ, Μπαμπά δέξου με ξανά. Έρχομαι εδώ, τη χάρη Σου ξαναζητώ.

                Ωωω Πόσες φορές είχα πάντα Εσένα. Πόσα μου έδωσες, πόσο Σ’ αγάπησα. Εσύ πρώτος κι έπειτα εγώ. Πως όλα μ’ αρέσαν, πόσο μπροστά προχώρησα. Μα τώρα..

Συγγνώμη ζητώ, πίσω γυρνώ, τα πάντα φέρνω μπροστά Σου, στα πόδια Σου τ’ αφήνω.
Και αναγνωρίζω είμαι ένα τίποτα. Το χρίσμα Σου ζητώ και πάλι στη ζωή μου.
Αξίωσέ με Εσύ, ελέησέ με Κύριε να προχωρώ κάθε στιγμή στο σταυρό Σου μέσα.
Ναι καρφώνω εκεί ξανά απ’ την αρχή επικαλούμαι το Αίμα. Άγγιξέ με πάλι με το αίμα.
 Τη χάρη Σου ζητώ, το έλεός Σου επιζητώ. Σ’ έχω ανάγκη τόσο, άγγιξέ με απ’ την αρχή.

No comments:

Post a Comment