Tuesday 19 April 2011

Έρωτας αλά Ελληνικά..

Πόσο Τον αγαπώ. Πόσο Τον αγαπώ! Όλα συνοψίζονται στη σχέση μου μαζί Του. Πόσα υποκατάστατα ψάχνω... Πού Τον αναζητώ; Γιατί;


Έρωτας, λένε, είναι η αιτία.
Τον ψάχνω στις λέξεις, Τον ψάχνω παντού. Τον ψάχνω σε άδεια νοήματα, μα δεν είν' εκεί.


"Έρωτας αλά Ελληνικά" ή αλλιώς "My Life in Ruins", η ταινία που μόλις είδα.
Και τι αίσθημα μου αφήνει;...

Για να ξαναγεννηθείς, να μεταμορφωθείς ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να ερωτευθείς...! Είναι απαραίτητο. Χωρίς έρωτα και πάθος η ζωή σου δεν κινείται. Διαλέγεις τι θες να ερωτευθείς, τι θες να αγαπήσεις. Επιλέγεις. 

Σε τι θα δοθείς; Τι θα κυνηγήσεις; Ποιό πρόσωπο θα ερωτευθείς; Με ποιόν θα ταυτιστείς; Με ποιόν θα θες να ενώσεις τη ζωή σου, να ταυτιστείς;

Τι είναι η αγάπη χωρίς όρια;
Μπορείς να μου τη δείξεις;
Μπορείς να μου τη ζωγραφίσεις;


Κι από έρωτα λιώνεις... Από έρωτα τα κάνεις όλα... Ξελογιάζεσαι... Και δε ντρέπεσαι.. Δεν κολλάς σε τίποτε... Μονάχα προχωράς και το αφήνεις να σε συνεπάρει..
Αλλιώς είσαι κρύος, παγωμένος.
Μια ζωή γλυκανάλατη, τσιτωμένη, η ζωή χωρίς έρωτα.. και χωρίς θυσία.


Υ.Γ. Ευελπιστώ τις σκέψεις μου αυτές κάποιοι από εσάς να τις καταλάβετε. Σίγουρα όχι όλοι, αλλά κάποιοι....

No comments:

Post a Comment